KLAGEHÅNDTERING

KLAGEHÅNDTERING
Vores forpligtelse til at levere en høj service standard til vores kunder er altafgørende, men vi erkender, at det kan ske at kunder fra tid til anden kan have grund til at klage over de tjenester, vi leverer. Når der modtages en klage fra en klient, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at sikre, at den straks og retfærdigt bliver behandlet gennem vores interne klage procedure. Hvis muligt, vil klagen blive løst, og et svar gives til dig hurtigst muligt.

SÅDAN INDGIVER DU EN KLAGE
Der er tre niveauer i vores klage procedure. Vi bestræber os på at løse alle klager så hurtigt som muligt. Når vi afslutter en klage, vil du blive gjort opmærksom på dette.  Hvis du fortsat ikke er tildfreds, har du retten til at kunne tage klagen videre på et højere niveau.

1) KLAGE BESVARRELSE


Vi gør vores bedste for at yde en førsteklasses service til enhver tid, men vi forstår, at nogle gange kan det gå galt. I det usandsynlige tilfælde, at du føler dig utilfreds med noget aspekt af vores service, er dit første skridt at kontakte den relevante handelsafdeling: Sport: +44 8000 526 575 eller Kundeservice på +44 1727 895000 eller e-mail info@spreadex.com. Vi vil gøre vores bedste for at løse din klage inden for tre arbejdsdage. Hvis vi ikke kan gøre dette, kan du anmode om, at din klage sendes videre til afdelingsledelsen.

2) FORMeL UNDERSØGELSE


Hvis lederen for den relevante afdeling ikke er i stand til at løse sagen, kan du eskalere det til vores overvågningsafdeling, der vil foretage en fuldstændig undersøgelse. Venligst angiv klagen klart, ideelt skriftligt. Overvågningsholdet foretager en  gennemgang af klagen for at prøve at forstå, hvad der gik galt, og om vi har handlet korrekt, mens vi har opfyldt vores kontraktlige og andre forpligtelser. Vi sender dig et endeligt skriftligt svar inden for otte uger efter modtagelsen af klagen. Venligst skriv til: disputes@spreadex.com eller Disputes, Spreadex Ltd, Churchill House, Upper Marlborough Road, St Albans, AL1 3UU.

3) UAFHÆNGIG MÆGLING

 

Hvis du ikke er tilfreds med vores svar på din klage, kan du henvise den til Center for Klageløsning ved Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, eller via www.naevneneshus.dk. Klage kan også indgives til EU-Kommissionens online klageportal via http://ec.europa.eu/odr.

Du kan også besøge Spillemyndighedens hjemmeside for yderligere rådgivning: https://www.spillemyndigheden.dk/klagevejledning-spillere.