SPREADEX FORTROLIGHEDSPOLITIK
Version: 2.2
Ikrafttrædelsesdato: 5. September 2024
Dato for Sidste Revidering: 5. September 2024
DATA KONTROLLØR
Spreadex Limited (et firma registreret i England og Wales, med firmanummer 03720378 og hvis vedtægtsmæssige hovedkontor er Churchill House, Upper Marlborough Road, St Albans, AL1 3UU). Kontakt oplysninger: dpo@spreadex.com. 01727 895 000.
Vi er et firma for finansielt spreadbetting, sport spread etting, sport faste odds væddemål og online kasino.
Vi er forpligtet til at beskytte vores kunders privatliv, og data vil ikke blive vidre givet til tredjeparter. Vi ønsker at levere en tryg og sikker service, hvor vi behandler dine personlige oplysninger. Dette indebærer oplysninger, der identificerer dig personligt, såsom dit navn, foto eller kontaktoplysninger, eller data der kan linkes til oplysninger som kan identificere dig.
HURTIG VEJLEDNING TIL INDHOLD
- Hvilke personlige oplysninger bliver indsamlet vedrørende dig?
- Hvordan bruger vi dine personlige oplysninger?
- Hvor længe bliver dine personlige oplysninger opbevaret?
- Hvem bliver dine personlige oplysninger delt med?
- Hvad sker der, hvis du ikke giver os de oplysninger, vi efterspørger?
- Tager vi automatiserede beslutninger vedrørende dig?
- Videregiver vi dine personlige oplysninger uden for EØS?
- Opstilling af dine marketingspræferencer
- Hvad er dine rettigheder?
- Hvordan kan du kontaktes?
- Hvordan kan vi kontaktes?
- Sådan kan du indgive en klage
HVILKE PERSONLIGE OPLYSNINGER INDSAMLER VI VEDRØRENDE DIG?
Vi indsamler og behandler dine oplysninger på følgende måder:
INFORMATION GIVET AF DIG
- Dit navn, adresse, og kontakt oplysninger
- Fødselsdato og køn
- Oplysninger vedrørende din indkomst,velstand, og skatte status
- Din beskæftigelse
- Lokalitets data
- Alle andre lignende oplysninger eller information givet af dig
Vi kan ind imellem bede dig om yderligere oplysninger, for eksempel i en kundeundersøgelse. Disse anmodninger er frivillige, men hvis du anmoder om et produkt eller en tjeneste, der kræver yderligere information, vil du blive bedt om at give disse oplysninger, inden vi kan give adgang til det.
INFORMATION VI OPSAMLER AUTOMATISK
- Din IP-adresse
- Produkter, du handler og præstation
- Data historik vedrørende dine væddemål inkluderet de beløb, du hæver og indbetaler
- Dit enheds id, hardwaremodel, operative system og versioner, sprog, serienummer, placeringsdata og mobilnetværk.
- Dine præferencer af forskellige typer produkter og tjenester
- Al kommunikation der bliver foretaget elektronisk eller telefonisk
OPLYSNINGER, VI MODTAGER FRA TREDJEPARTER
- Enten gennem betalte tredjeparts marketings lister, offentlige kilder eller gennem vores henvis-en-ven ordning
- Offentlig tilgængelige informationer såsom sociale medier, ejendomsret, valgliste, årlig afkast for virksomheder, brancher og insolvens registre og andre.
- ROFUS selvudelukkelses ordning.
HVORDAN BRUGER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?
FOR AT LEVERE EN ANMODET SERVICE ELLER UDFØRE EN KONTRAKT MED DIG.
- For at bekræfte din identitet
- For at etablere og administrere din konto
- Til at udbyde dig produkter og tjenester
- For at give dig informationer om vores produkter og tjenester
- Til at vurdere dine behov
- Til interne forretningsformål og krav til opbevaring af dokumentation
HVOR VI har DIN SAMTYKKE
- Hvis du har besvaret en kundeundersøgelse eller live chat
- Til markedsføring af os (til potentielle kunder)
NÅR VI HAR EN LOVLIG INTERESSE
- For at bekræfte din identitet
- For at etablere og administrere din konto
- Til at vurdere dine behov
- For at gøre det muligt for os at forbedre vores produkter og tjenester
- Til at udvikle og markedsføre nye produkter og tjenester
- For at beskytte vores kommercielle interesser
- For at danne en profil
- At undersøge forespørgsler eller uenigheder
- At give referencer vedrørende dig
- For at sende dig undersøgelser
- Til data analyse såsom optælling af webside besøg og cookie sporing for at sikre, at de produkter og tjenester, vi leverer, er relevante
- Til markedsføring af os (baseret på tilvalg) inklusiv en kort periode efter din konto er lukket
- Til interne forretningsformål og krav til opbevaring af dokumentation
- At videregive dine data med behørig omhu i tilfælde af en omstrukturering eller datafangst
HVOR VI HAR EN JURIDISK FORPLIGTELSE
- For at bekræfte din identitet
- For at danne en profil
- For at overholde den gældende lovgivning, retskendelse, eller anden juridisk procedure, eller kravene fra gældende regulerende myndigheder
- At give referencer vedrørende dig
- Til interne forretningsformål og krav til opbevaring af dokumentation
HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?
Vi opbevarer dine oplysninger i de følgende perioder, så længe det med rimelighed er nødvendigt til juridisk brug eller forretningsmæssige formål.
Kunder: 6 år efter lukning af din konto
Der kan være visse omstændigheder hvor det kan det være nødvendigt at vi gemmer dine data på ubestemt tid. For eksempel, hvis en tilsynsmyndighed har anmodet om, at vi opbevarer dine data med henblik på en undersøgelse eller for at opfylde vores forpligtelser under ansvarligt satser og selvudelukkelse.
Vi vil sørge for at sikre dine data fortroligt under opbevaringsperioden.
HVEM BLIVER DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER DELT MED?
Vi deler dine oplysninger med Spreadex Group-selskaber, hvor der er juridiske eller regulatoriske forpligtelser til at gøre det. Dette vil omfatte deling af oplysninger for at hjælpe med at forhindre svindel, hvidvaskning af penge og anden kriminel aktivitet. Derudover kan vi dele data med Spreadex Group-virksomheder til markedsføringsformål, kundeserviceformål og for at hjælpe med at levere væddemål og spiltjenester.
Vi deler dine personlige oplysninger med betroede tredjeparter, hvor vi har opbevaret dem for at levere tjenester, som du eller vores kunder har anmodet om, såsom Mastercard til at levere betalinger. Disse tredjeparter overholder lignende og lige så strenge forpligtelser om privatliv og fortrolighed.
Vi deler dine personoplysninger med tredjeparter, der udfører funktioner på vores vegne, og som også leverer tjenester til os, såsom professionelle rådgivere, it-konsulenter, der udfører test- og udviklingsarbejde på vores forretningsteknologiske systemer, forsknings- og posthuse og funktionskoordinatorer . Disse tredjeparter overholder lignende og lige så strenge forpligtelser om privatliv og fortrolighed.
Hvor det er nødvendigt deler vi dine personlige oplysninger med tredjeparter for at overholde en juridisk forpligtelse; når vi i god tro mener, at en gældende lov kræver det; efter anmodning fra statslige myndigheder, der udfører en undersøgelse; at verificere eller håndhæve vores kundeaftale eller andre gældende politikker; at opdage og beskytte mod svindel eller enhver teknisk eller sikkerhedsmæssig sårbarhed; at reagere på en nødsituation; eller på anden måde for at beskytte rettigheder, ejendom, sikkerhed eller sikkerhed for tredjeparter, besøgende på vores hjemmeside, vores virksomhed eller offentligheden.
HVAD SKER DER, HVIS DU IKKE GIVER OS DE OPLYSNINGER, VI BEDER OM ELLER DU ANMODER OM, AT VI STOPPER MED AT BEHANDLE DINE OPLYSNINGER?
Hvis du ikke giver de nødvendige personlige oplysninger eller trækker dit samtykke tilbage til behandling af dine personlige oplysninger, hvor disse informationer er nødvendige for at vi kan levere tjenester til dig, ville vi ikke kunne yde disse tjenester for dig.
TAGER VI AUTOMATISEREDE BESLUTNIGER VEDRØRENDE DIG?
Nej, vi tager ingen automatiserede beslutninger vedrørende dig.
BRUGER VI COOKIES TIL AT INDSAMLE PERSONLIGE DATA DER OMHANDLER DIG?
For at kunne give dig den bedst mulige service på vores webside, bruger vi cookies til at indsamle personlig data, når du browser. Se vores cookiepolitik her for ydeligere detaljer.
VIDEREGIVER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER UDEN FOR EØS?
Vi vil muligvis overføre dine personlige oplysninger til processorer, der er engageret på vores vegne uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde. Vi forsikrer passende sikkerhedsforanstaltninger, og at overførslen er lovlig.
zendesk LIVE CHAT
ZENDESK, vores live chat-udbyder, overholder databeskyttelseskravene i EU's databeskyttelsesdirektiv og er registreret hos Information Commissioner's Office (ICO) i Storbritannien.
MARKEDSFØRERINGS PRÆFERENCER
Vi vil have dig til at have kontrol over de måder, vi kontakter dig på.
Når du har valgt at afmelde, kan det tage op til 7 dage inden det træder i kraft, når vi indstiller vores kampagner på forhånd
EMAILS: For at kunne afmelde markedsføringsemails kan du klikke på afmeldelses linket i hver email vi sender
BESKEDER: For at kunne afmelde markedsførings beskeder kan du besvarre til et takst frit nummer med en kode.
TELEFON: For at forhindre yderligere markedsførings telefonopkald bedes du fortælle vores operatør det, så vi kan stoppe med yderligere marketing telefonopkald.
PUSH NOTIFIKATIONER: Du kan deaktivere push-meddelelser fra Spreadex på din enhed eller i indstillings afsnittet i vores app.
POST: For at forhindre yderligere marketings breve bedes du kontakte vores kundeservice team.
HVAD ER DINE RETTIGHEDER?
Ifølge loven har du et antal af rettigheder, når det kommer til dine personlige oplysninger. Yderligere information og rådgivning om dine rettigheder kan fås hos databeskyttelses myndigheden i dit land.
RETTEN TIL INDSIGELSE AF FORARBEJDNING
Du har ret til at gøre indsigelse mod visse typer forarbejdning, herunder behandling til direkte markedsføring (dvs. hvis du ikke længere vil blive kontaktet med potentielle muligheder).
RETTEN TIL AT BLIVE INFORMERET
Du har ret til at blive forsynet med klare, gennemskuelige og let forståelige oplysninger om, hvordan vi bruger dine oplysninger og dine rettigheder. Dette er grunden til, at vi giver dig oplysningerne i denne politik.
RETTEN TIL ADGANG
Du har ret til at få adgang til dine oplysninger (hvis vi behandler dem) og visse andre oplysninger (svarende til dem, der er angivet i denne privatlivspolitik).
Dette er så du er opmærksom på og kan kontrollere, at vi bruger dine oplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesloven.
RETTEN TIL KORRIGERING
Du har ret til at få dine oplysninger rettet, hvis de ikke er nøjagtige eller ufuldstændige.
RETTEN TIL UDVISKNING
Dette er også kendt som 'retten til at blive glemt' og giver dig i enkle betegnelser mulighed for at anmode om sletning eller fjernelse af dine oplysninger, hvor der ikke er noget grundlag til, at vi fortsætter med at bruge dem. Dette er ikke en genereliseret ret til udviskning; der er undtagelser.
RETTEN TIL BEGRÆNSNING AF FORARBEJDNING
Du har rettigheder til at 'blokere' eller undertrykke den videre brug af dine oplysninger. Når forarbejdningen er begrænset, kan vi stadig gemme dine oplysninger, men muligvis ikke bruge dem yderligere. Vi fører lister over personer, der har anmodet om yderligere brug af deres oplysninger bliver blokeret for at sikre, at begrænsningen overholdes i fremtiden.
RETTEN TIL DATA BEVÆGELIGHED
Du har retten til at indhente og genbruge dine personlige oplysninger til dine egne formål på tværs af forskellige tjenester. For eksempel, hvis du bestemmer dig for at skifte til en ny udbyder, giver det dig mulighed for let at flytte, kopiere eller overføre dine oplysninger mellem vores og deres IT-systemer trygt og sikkert uden at påvirke dets anvendelighed.
RETTEN TIL AT INDGIVE EN KLAGE
Du har ret til at indgive en klage over måden, vi håndterer eller behandler dine personlige oplysninger på, med din nationale databeskyttelses myndighed.
RETTEN TIL AT TILBAGEKALDE DIT SAMTYKKE
Hvis du har givet dit samtykke til alt, hvad vi gør med dine personlige oplysninger, har du ret til at trække dit samtykke tilbage når som helst (selvom du gør det, betyder det ikke, at noget, vi har gjort med dine personlige oplysninger med dit samtykke op til dette punkt er ulovligt). Dette inkluderer din ret til at trække dit samtykke tilbage til os ved brug af dine personlige oplysninger til markedsførings formål.
Vi behandler normalt anmodninger og leverer oplysninger gratis, men vi kan opkræve et rimeligt gebyr for at dække vores administrative omkostninger ved levering af oplysningerne til grundløse eller overdrevne / gentagne anmodninger og / eller yderligere kopier af de samme oplysninger.
Alternativt kan vi have ret til at nægte at reagere på anmodningen.
Venligst overvej din anmodning ansvarligt, inden du sender den. Du vil blive besvarret hurtigtst muligt. Generelt vil dette ske inden for en måned fra vi modtager din anmodning, men hvis anmodningen skulle tage længere tid at behandle, vil vi vende tilbage til dig og fortælle det.
HVORDAN KAN DU KONTAKTES?
Vi kontakter dig muligvis via telefon eller e-mail. Hvis du foretrækker, et bestemt kontakt metode frem for en anden, venligst lad os det vide.
HVORDAN KAN VI KONTAKTES?
Hvis du har nogle forespørgelser, kan du kontakte os på dpo@spreadex.com.
ALTERNATIVT KAN VI KONTAKTES VIA POST.
Data Protection
Spreadex
Churchill House
Upper Marlborough Road
St Albans, Hertfordshire
AL1 3UU
England
INDGIV EN KLAGE
Venligst kontakt vores data beskyttelses team ved brug af kontakt oplysningerne herunder.
Sportsvæddemål: +44 8000 526 575
Økonomi +44 8000 526 570) eller
Kundeservice på +44 1727 895000 eller e-mail info@spreadex.com
Compliance Afdeling disputes@spreadex.com, Spreadex Ltd, Churchill House, Upper Marlborough Road, St. Albans, AL1 3UU.
Hvis du ikke er tilfreds med vores besvarelse, har du ret til at indgive en klage til Information Commissioner's Office (ICO).
Besøg https://www.ico.org.uk/concerns for at finde ud af mere.
ÆNDRINGER I VORES FORTROLIGHEDS POLITIK
Vi holder vores fortrolighedspolitik under regelmæssig gennemgang, og vi indsætter eventuelle opdateringer på denne side. Denne fortrolighedspolitik er sidst blevet opdateret den 5. september 2024.